Selumbar - Toki Mp3
Musicaddict.com

Saturday, April 30, 2011

Teruskan Usaha Adik2 Ku

7.15 baru sampai rumah. Sebelum matahari naik dah kluar rumah, matahari terbenam baru sampai rumah balik. Letih sampai memandu sambil tido. Huhuhu.. Bahaya.. Semuanya gara2 Softball. Kenapa ntah sekarang ni aku tiba2 rasa semangat balik nak main n melatih balik. Bila latih bdk2 Sg. Buaya ni teringat aku kenangan masa latih senior2 dorg dulu..

Pg td cuaca pon cantik. Aku dtg dengan semangat yg tinggi utk melatih dorg. Tp pukul 8 lebih dorg masih dok kat bus stop luar sekolah. Janji mula pukul 8. Hilang Mood aku. Dan mcm biasa, pg2 dorg dh kena maki. Padan muka. Abis kena khutbah, joging luar sekolah. Yg paling best part sesi nangis2.. hahaha.. Baru dorg tau perasaan masing2 bila ada dikalangan mereka yg tak suka perangai dorg. Tp aku puji sbb masing2 cuba utk berubah dan menegur kwn2 lain dengan cara baik tanpa bermusuhan.

Kita dah cuba usaha, hanya mohon sedikit nasib pengorbanan masa game nanti. Ingatler korg semua yg kenangan masa sekolah ni adalah kenangan yg korang takkan lupa sampai bila2. Jadi, binalah kenangan yg indah tu dari sekarang. Moga korg mencapai apa yg korg idamkan....

Adiosssss...

No comments:

Post a Comment