Selumbar - Toki Mp3
Musicaddict.com

Sunday, July 31, 2011

Ahli Baru Keluarga Kami

Alhamdulillah..
Tahun ni kami beraya 4 orang. Sekarang aku dah dapat sepasang cahaya mata. Anak lelaki ni aku bagi nama Putera Rafael Najmi. Najmi tu aku amik sbb aku suka bintang. Jadi aku bagi nama Najmi yg bermaksud bintang. Rafael ni adalah hadiah harijadi paling bernilai yg Allah kurniakan untuk aku. Dia lahir 15hb July selang 5 hari dari tarikh lahir aku walaupun pada mulanya due date dia sama tarikh lahir ngan aku.

Rafael lahir pukul 08.27pg di Hospital Selayang. Berat masa tu 3.04 kilo. Dia ni beza sikit ngan kakak dia. Lahir putih melepak dan rambut lurus dan lebat. Ikut ibu dia kot. Rafael ni pon senang jaga ckit. Nangis sebab nak susu jer. Lepas tu jaga kejap dan tido. Tak banyak kerenah.

Seri masa mula2 Rafael ni balik dari Hospital, kami terpaksa asingkn. Dia rasa macam dipinggirkan dan cuba tarik perhatian. Macam2 benda yang dia buat. Asyik meragam je. Sampai aku pegi mana2 kena bawa. Kalau tidak, abis adik dia dikerjakan. Tp sekarang, dia yg banyak jaga adik dia. beli mainan pon ingat adik dia.

Aku harap semoga dengan kelahiran Rafael ni dapat menambahkan lagi kebahagiaan dan kezeki dalam keluarga kami.

No comments:

Post a Comment